Funcions
- Sol·licitud d'ofertes a subcontractes i proveïdors, elaborant comparatius d'ofertes, contractes i comandes als mateixos.
- Gestió de comandes i proveïdors, un cop ja han estat contractats.
- Supervisió, coordinació i control de treballs realitzats en les obres assignades.
- Replanteigs necessaris en obra.
- Revisió de mesuraments: de projecte, de cost, de producció, de liquidació, proformes.
- Coordinació de subcontractes i report d'incidències.
- Treballar en la gestió del personal propi i mantenir una comunicació contÃnua amb l'encarregat i capatà s.
- Anà lisi de preus descomposts de les partides de l'obra.
- Assegurar el compliment en matèria de normativa PRL.
S'ofereix
- Salari competitiu d'acord amb l'experiència i habilitats del candidat.
- Oportunitats de desenvolupament professional.
- Formació contÃnua.
- Telèfon mòbil, portà til, vehicle d'empresa, targeta de combustible i dietes.
Requisits
- Titulació d'Arquitectura Tècnica o Grau en Enginyeria d'Edificació; Enginyeria Obres Públiques o Grau en Enginyeria Civil.
- Es valorarà formació en PRL: Nivell Bà sic PRL Construcció 60h.
- Experiència mÃnima de 3 anys en gestió d'execució d'obres d'edificis residencials, comercials i/o edificis públics.
- Imprescindible maneig d'AutoCAD, Excel i es valoraran coneixements en Revit i ArquÃmedes.
- Habilitats de lideratge, comunicació i negociació.
- Treball en equip.
- Capacitat per prendre decisions rà pides i eficients.
- Habilitats de resolució de problemes i enfocat a l'optimització de recursos.