Descripció
Gestionar l'administració de l'empresa (servei intern) i liderar la lÃnia de formació bonificada per a empreses (servei extern).
Funcions
- Coordinar amb l' assessoria l' enviament de factures perquè puguin portar la comptabilitat i elaborar els impostos.
- Realitzar la gestió de cobraments: Fer el seguiment dels pagaments de clients que tenen mode de pagament transferència.
- Realitzar la gestió de pagaments:
- Nòmines del personal i assegurar-se que les signen.
- Realitzar pagaments a proveïdors.
- Detectar necessitats administratives o de gestió de l' empresa de diversos tipus, a partir de l' anà lisi de la informació disponible i de l' entorn.
- Proposar lÃnies d' actuació encaminades a millorar l' eficiència dels processos administratius en els quals intervé.
- Classificar, registrar i arxivar comunicacions i documents.
- Encarregar-se de les compres de l' empresa i el tracte amb els proveïdors.
- Actualitzar l' Excel de tresoreria.
- Revisar els bancs a la recerca d' anomalies.
- Revisar mensualment l'Excel de venciments per si cal canviar algun proveïdor.
- Atendre el telèfon fix i filtrar i distribuir les trucades.
- Realitzar trucades a possibles clients per filtrar l' interès i les possibilitats d' accés a formació.
- Gestionar la plataforma de formació.
- Demana tota la documentació corresponent a les empreses.
- Encarregar-se de liderar aquesta à rea i coordinar-se amb la resta de l' equip.
S'ofereix
- El contracte serà a jornada completa, de forma presencial a les nostres oficines d'Elx. Com hem fet jornada laboral de 4 dies treballaràs 32h setmanals, per la qual cosa el teu cap de setmana constarà de 3 dies. (O bé descansaràs dilluns, o divendres).
- Sou entre 19.500 i 21.000 euros bruts anuals segons experiència prèvia.
- Flexibilitat horà ria durant la jornada.
- Desenvolupament professional: Oferim la possibilitat de desenvolupar-te dins de l'equip de Projectes Amaltea.
Requisits
- Grau Superior d' Administració i Finances.
- Maneig de l' ordinador avançat: fórmules d' Excel i edició de pdf.
- Actitud de treball en equip.
- Mantenir una actitud crÃtica davant com es fan les coses per proposar formes més eficients de funcionar.
- Habilitats de negociació per tractar temes administratius i de pagaments i cobraments amb clients i proveïdors.
- Ser responsable: conscient que maneja informació sensible i que un error pot tenir greus conseqüències per a l' empresa.
- Tenir habilitats comercials.