Administratiu/va i gestor/a de formació bonificada

Amaltea Proyectos Elche

Inscripcions tancades

Descripció

Gestionar l'administració de l'empresa (servei intern) i liderar la línia de formació bonificada per a empreses (servei extern).

Funcions

  • Coordinar amb l' assessoria l' enviament de factures perquè puguin portar la comptabilitat i elaborar els impostos.
  • Realitzar la gestió de cobraments: Fer el seguiment dels pagaments de clients que tenen mode de pagament transferència.
  • Realitzar la gestió de pagaments:
  • Nòmines del personal i assegurar-se que les signen.
  • Realitzar pagaments a proveïdors.
  • Detectar necessitats administratives o de gestió de l' empresa de diversos tipus, a partir de l' anàlisi de la informació disponible i de l' entorn.
  • Proposar línies d' actuació encaminades a millorar l' eficiència dels processos administratius en els quals intervé.
  • Classificar, registrar i arxivar comunicacions i documents.
  • Encarregar-se de les compres de l' empresa i el tracte amb els proveïdors.
  • Actualitzar l' Excel de tresoreria.
  • Revisar els bancs a la recerca d' anomalies.
  • Revisar mensualment l'Excel de venciments per si cal canviar algun proveïdor.
  • Atendre el telèfon fix i filtrar i distribuir les trucades.
  • Realitzar trucades a possibles clients per filtrar l' interès i les possibilitats d' accés a formació.
  • Gestionar la plataforma de formació.
  • Demana tota la documentació corresponent a les empreses.
  • Encarregar-se de liderar aquesta àrea i coordinar-se amb la resta de l' equip.

S'ofereix

  • El contracte serà a jornada completa, de forma presencial a les nostres oficines d'Elx. Com hem fet jornada laboral de 4 dies treballaràs 32h setmanals, per la qual cosa el teu cap de setmana constarà de 3 dies. (O bé descansaràs dilluns, o divendres).
  • Sou entre 19.500 i 21.000 euros bruts anuals segons experiència prèvia.
  • Flexibilitat horària durant la jornada.
  • Desenvolupament professional: Oferim la possibilitat de desenvolupar-te dins de l'equip de Projectes Amaltea.

Requisits

  • Grau Superior d' Administració i Finances.
  • Maneig de l' ordinador avançat: fórmules d' Excel i edició de pdf.
  • Actitud de treball en equip.
  • Mantenir una actitud crítica davant com es fan les coses per proposar formes més eficients de funcionar.
  • Habilitats de negociació per tractar temes administratius i de pagaments i cobraments amb clients i proveïdors.
  • Ser responsable: conscient que maneja informació sensible i que un error pot tenir greus conseqüències per a l' empresa.
  • Tenir habilitats comercials.