Assistent/a de vendes Front Office

Pavigym Alacant

Inscripcions tancades

En Pavigym, estem liderant la revolució del fitness amb un equip apassionat que impulsa la innovació i el canvi constant. Com a part integral del nostre equip de Front Office, tindràs l'oportunitat de contribuir directament al nostre creixement i èxit continu.

Descripció

Si estàs llest per unir-te a una empresa dinàmica que valora el teu talent i t'ofereix oportunitats reals de creixement, ¡no dubtis a postular-te! ¡Esperem conèixer-te aviat a Pavigym!

Funcions

- Gestionar els webleads: des d'enviar informació a clients fins a realitzar cotitzacions i sol·licitar informació, seràs el primer punt de contacte per als nostres clients potencials.

- Preparar Quotes en col·laboració amb els departaments implicats (disseny, logística...), assegurant la precisió i qualitat en cada proposta.

- Seguiment de clients potencials per garantir una experiència excepcional des del primer contacte fins a la conversió.

- Coordinació amb l'equip de producció i logística per garantir terminis de producció òptims, disponibilitat d'estoc i costos de transport eficients.

- Mantenir contacte directe amb els clients per resoldre consultes i brindar assistència contínua.

- Gestionar les dades de nous clients i realitzar la seva alta en el nostre sistema.

- Gestionar comandes amb el corresponent seguiment per tal de garantir un servei òptim als nostres clients.

- Oferir suport a l'equip comercial internacional en l'elaboració de cotitzacions.

S'ofereix

- Confiança & flexibilitat horària: adapta el teu començament i fi de la jornada en funció del teu estil de vida.

- Sistema híbrid de treball: combina el teletreball (3 dies/setmana) amb treball presencial (2 dies) a les nostres instal·lacions a Alacant.

- 24 dies hàbils de vacances anuals per recarregar energies i gaudir del teu temps lliure.

- Opcions de retribució flexible, incloent-hi avantatges en assegurança mèdica per a tu i la teva família.

- Plans de formació i desenvolupament personalitzats per ajudar-te a créixer professionalment.

- Un ambient de treball excepcional on es valora el treball en equip, la innovació i l'excel·lència.

Requisits

- Graduat en Administració, ADE, Comerç Internacional o camps relacionats.

- Experiència prèvia en departament d'Exportació/Venda internacional.

- Nivell avançat d'anglès (B2-C1). El francès és un plus.

- Coneixements previs en el maneig d' ERP, preferiblement AX.

- Experiència en atenció al client i gestió de comandes.

- Vocació de servei i capacitat d' organització.