En Pavigym, estem liderant la revolució del fitness amb un equip apassionat que impulsa la innovació i el canvi constant. Com a part integral del nostre equip de Front Office, tindràs l'oportunitat de contribuir directament al nostre creixement i èxit continu.
Descripció
Si estàs llest per unir-te a una empresa dinà mica que valora el teu talent i t'ofereix oportunitats reals de creixement, ¡no dubtis a postular-te! ¡Esperem conèixer-te aviat a Pavigym!
Funcions
- Gestionar els webleads: des d'enviar informació a clients fins a realitzar cotitzacions i sol·licitar informació, seràs el primer punt de contacte per als nostres clients potencials.
- Preparar Quotes en col·laboració amb els departaments implicats (disseny, logÃstica...), assegurant la precisió i qualitat en cada proposta.
- Seguiment de clients potencials per garantir una experiència excepcional des del primer contacte fins a la conversió.
- Coordinació amb l'equip de producció i logÃstica per garantir terminis de producció òptims, disponibilitat d'estoc i costos de transport eficients.
- Mantenir contacte directe amb els clients per resoldre consultes i brindar assistència contÃnua.
- Gestionar les dades de nous clients i realitzar la seva alta en el nostre sistema.
- Gestionar comandes amb el corresponent seguiment per tal de garantir un servei òptim als nostres clients.
- Oferir suport a l'equip comercial internacional en l'elaboració de cotitzacions.
S'ofereix
- Confiança & flexibilitat horà ria: adapta el teu començament i fi de la jornada en funció del teu estil de vida.
- Sistema hÃbrid de treball: combina el teletreball (3 dies/setmana) amb treball presencial (2 dies) a les nostres instal·lacions a Alacant.
- 24 dies hà bils de vacances anuals per recarregar energies i gaudir del teu temps lliure.
- Opcions de retribució flexible, incloent-hi avantatges en assegurança mèdica per a tu i la teva famÃlia.
- Plans de formació i desenvolupament personalitzats per ajudar-te a créixer professionalment.
- Un ambient de treball excepcional on es valora el treball en equip, la innovació i l'excel·lència.
Requisits
- Graduat en Administració, ADE, Comerç Internacional o camps relacionats.
- Experiència prèvia en departament d'Exportació/Venda internacional.
- Nivell avançat d'anglès (B2-C1). El francès és un plus.
- Coneixements previs en el maneig d' ERP, preferiblement AX.
- Experiència en atenció al client i gestió de comandes.
- Vocació de servei i capacitat d' organització.