Comercial de venda online

Automoción Marcos Orihuela

Inscripcions tancades

Funcions

1. Gestió clients i conversió dels contactes en oportunitats de venda:

  • Assessorament al client per acostar-lo al producte que necessita i portar el client mitjançant cita programada a l'exposició.
  • Assessorament al client en la presa de decisió de compra a distància 100%, venda digital.
  • Atenció telemàtica al client (internet, telèfon, correu electrònic, etc.) de manera efectiva.
  • Aconseguir la satisfacció dels clients en la resolució de necessitats.
  • Seguiment i acompanyament de clients abans, durant i després de la venda.
  • Cura exhaustiva de la recollida de dades de tots els contactes per nodrir la base de dades de l'empresa.

2. Preparació de vehicles per a lliuraments i lliurament de vehicles:

  • Supervisió de l'estat del vehicle per al lliurament.
  • Coordinació amb pre-lliuraments per al muntatge d'accessoris per al lliurament.
  • Coordinació amb el client per al lliurament del vehicle.
  • Lliurament del vehicle i documentació al propietari i signatura d aquesta.
  • Comunicació i explicació de tots els passos del procés de venda.
  • Explicació al client del vehicle i la seva garantia.

3r. Gestió de documentació de venda i finançament:

  • Sol·licitud de documentació al client.
  • Preparació de la documentació necessària per a la venda de vehicles.
  • Preparació de la documentació necessària per al finançament de vehicles i remissió d'aquesta a la
  • l'entitat financera corresponent.
  • Seguiment de les operacions de venda i finançament.
  • Gestió de cobraments.
  • Elaboració d'informes de vendes, finançament i assegurances.

4t. Aprenentatge Continu:

  • Actualització sobre les característiques i preus de tots els models.
  • Actualització sobre els tipus de finançament.
  • Actualització d'ofertes existents.
  • Realització de cursos i formació.


S'ofereix

- Tipus de contracte: indefinit.

- Retribució: Salari a convenir. Retribució variable segons objectius.

- Possibilitat de creixement dins de l'organització.

- Formació Contínua. 

Requisits

- Formació acadèmica: formació professional de grau mitjà o superior. Es valora que estigui relacionada amb el comerç, màrqueting, atenció al client o similar.

- Idiomes: valorable nivell d'anglès mitjà-alt.

- Maneig de programes informàtics: Paquet Office, CRM.

- Experiència en un lloc similar: experiència en llocs orientats en la relació comercial amb els clients.