Funcions
1. Gestió clients i conversió dels contactes en oportunitats de venda:
- Assessorament al client per acostar-lo al producte que necessita i portar el client mitjançant cita programada a l'exposició.
- Assessorament al client en la presa de decisió de compra a distà ncia 100%, venda digital.
- Atenció telemà tica al client (internet, telèfon, correu electrònic, etc.) de manera efectiva.
- Aconseguir la satisfacció dels clients en la resolució de necessitats.
- Seguiment i acompanyament de clients abans, durant i després de la venda.
- Cura exhaustiva de la recollida de dades de tots els contactes per nodrir la base de dades de l'empresa.
2. Preparació de vehicles per a lliuraments i lliurament de vehicles:
- Supervisió de l'estat del vehicle per al lliurament.
- Coordinació amb pre-lliuraments per al muntatge d'accessoris per al lliurament.
- Coordinació amb el client per al lliurament del vehicle.
- Lliurament del vehicle i documentació al propietari i signatura d aquesta.
- Comunicació i explicació de tots els passos del procés de venda.
- Explicació al client del vehicle i la seva garantia.
3r. Gestió de documentació de venda i finançament:
- Sol·licitud de documentació al client.
- Preparació de la documentació necessà ria per a la venda de vehicles.
- Preparació de la documentació necessà ria per al finançament de vehicles i remissió d'aquesta a la
- l'entitat financera corresponent.
- Seguiment de les operacions de venda i finançament.
- Gestió de cobraments.
- Elaboració d'informes de vendes, finançament i assegurances.
4t. Aprenentatge Continu:
- Actualització sobre les caracterÃstiques i preus de tots els models.
- Actualització sobre els tipus de finançament.
- Actualització d'ofertes existents.
- Realització de cursos i formació.
S'ofereix
- Tipus de contracte: indefinit.
- Retribució: Salari a convenir. Retribució variable segons objectius.
- Possibilitat de creixement dins de l'organització.
- Formació ContÃnua.
Requisits
- Formació acadèmica: formació professional de grau mitjà o superior. Es valora que estigui relacionada amb el comerç, mà rqueting, atenció al client o similar.
- Idiomes: valorable nivell d'anglès mitjà -alt.
- Maneig de programes informà tics: Paquet Office, CRM.
- Experiència en un lloc similar: experiència en llocs orientats en la relació comercial amb els clients.