A Blinker seleccionem persones que tinguin passió per les vendes, els motivi ajudar i assessorar els clients.
Busquem persones amb més d'1 any d'experiència exercint les funcions de gestió i venda telefònica que vulguin desenvolupar-se al departament de Contact Center d'una empresa multinacional.
Funcions
- Gestionar de forma telefónica y por correo electrónico una cartera de clientes propia y de clientes de reactivación.
- Asesoramiento personalizado a la cartera de clientes propia de una zona concreta, tanto a nivel de ventas como de post venta.
- Gestión de incidencias.
- Labores administrativas.
S'ofereix
- Formació Inicial i contÃnua en l'à mbit del subministrament i components professionals (eines, utillatge, materials de fixació, roba de treball, petit material)
- Formació sobre el maneig i l'ús de les nostres eines de treball.
- Possibilitat de jornada completa o jornada parcial.
Requisits
- Experiència en venda telefònica i gestió de clients.
- Maneig avançat del paquet office
- Iniciativa, orientació a resultats i amb capacitat d'adaptació.