Teleoperador/a contact center

Blinker Alicante

Inscripcions tancades

A Blinker seleccionem persones que tinguin passió per les vendes, els motivi ajudar i assessorar els clients.

Busquem persones amb més d'1 any d'experiència exercint les funcions de gestió i venda telefònica que vulguin desenvolupar-se al departament de Contact Center d'una empresa multinacional.


Funcions

- Gestionar de forma telefónica y por correo electrónico una cartera de clientes propia y de clientes de reactivación.

- Asesoramiento personalizado a la cartera de clientes propia de una zona concreta, tanto a nivel de ventas como de post venta.

- Gestión de incidencias.

- Labores administrativas.






S'ofereix

- Formació Inicial i contínua en l'àmbit del subministrament i components professionals (eines, utillatge, materials de fixació, roba de treball, petit material)

- Formació sobre el maneig i l'ús de les nostres eines de treball.

- Possibilitat de jornada completa o jornada parcial.



Requisits

- Experiència en venda telefònica i gestió de clients.

- Maneig avançat del paquet office

- Iniciativa, orientació a resultats i amb capacitat d'adaptació.