Administratiu/va Recepcionista (amb certificat de discapacitat ≥33%)

Grupo Alcudia Elx

Inscripcions tancades

Grup Alcudia, Serveis i Obres, S.L., t'està buscant!

Si vols continuar la teva trajectòria professional en una empresa amb més de 35 anys d'experiència en el sector de la construcció, en un entorn dinàmic, en plena expansió i en el qual podràs trobar grans oportunitats de desenvolupament: Aquesta és la teva oferta!

Seleccionem un/a Administratiu/va /Recepcionista amb experiència en la gestió documental, recepció de clients i atenció telefònica, per a la nostra oficina ubicada a Elx (Alacant).

Funcions

- Atenció telefònica.

- Recepció de visites.

- Gestió de correu i missatgeria.

- Lliurament i registre d'albarans, pagars.

- Gestió d'arxiu i control documental.

- Suport al departament d'Administració.

S'ofereix

Incorporació immediata, jornada completa i contracte indefinit.

Alcudia promou el seu Pla d'Igualtat i està compromesa amb la igualtat d'oportunitats. Amb l'objecte de donar compliment al II Pla d' Igualtat de l' empresa per assolir una presència equilibrada de dones i homes en tots els nivells, àrees i ocupacions on existeixi desequilibri, a igualtat de mèrits i capacitats.

El nostre compromís amb la diversitat, la inclusió i la igualtat d'oportunitats està present, amb una visió de futur a través de persones úniques, impulsant la diversitat de forma activa.

Requisits

- Disposar de Certificat de Discapacitat.

- Experiència prèvia de 2 anys en lloc similar.


- Formació en curs Secretariat, FP Administratiu/va, FPS Administració i finances o titulacions de la branca administrativa.

- Nivell avançat en Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

- Imprescindible residència a Elx o voltants.